Tillbaka till verkligheten

Såå.. då var vi tillbaka i kalmar och cybervärlden igen =)
Dessa tre veckor vi varit borta har varit fantastiska! Orkar inte riktigt gå igenom allting, bara lite kort. Bilder från allt har jag hundratal av (kanske inte riktigt men det känns så), så det kommer nog lite bilder då och då de kommande veckorna.
Så vad har vi gjort?
I Isas fall har hon inte gjort mycket. Varit gårdshund och tillsammans med familj ute på landet hela tiden samt badat. Hon har haft fullt upp att hålla koll på alla hela tiden och springa mellan husen. Hon har även vaktat husen från obehöriga och djur.
Jag har tränat lite lite med henne, men hon är så slut av allt annat att hon inte riktigt har orkat fokusera så mycket som jag vill. Därför har hon mest varit gårdshund, nått hon njuter otroligt mycket av.
Själv har jag åkt lite fram och tillbaka till stan och upplevt lite riktig stadskänsla! (Något som saknas här i kalmar)
Jag har träffat min bästis Anna och shoppat och såklart träffat min familj! Sista veckan fick vi besök av våra vänner Johanna, Danne och Viggo. De kom till Nämdö på måndagen och var där till torsdagen, sen åkte vi tillsammans hem till dem i norrköping. Fast jag och Marcus åkte förbi malmköping en sväng på vägen till norrköping för att hälsa på min häst, Eddie. Så underbart det var! Han var pigg och verkade må bra, tyvärr ser man ju att han åldras =( Kanske inte är så konstigt när man är 24 år.
På fredagen gick vi alla fyra (hundarna fick vara hemma hos Johannas familj) på Kolmården. Oj, så kul det var! Vi var och hälsade på tigrarna och åkte i safariparken mm, hann med mycket på den dagen!
Vi kom till Kalmar igen på lördagskvällen.
Såå, det var väl det.
Skolan börjar på tisdag igen och imorrn ska jag till Ninja och rida.

Lite olika bilder:
image159

Kärlek
image160

image161

image162

image163image164

image165

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Tack våra underbara vänner för en härlig vecka! Det får vi göra om! Vi ses till helgen! Pussiss norrköpingsborna!

Postat av: Hanna

Tack själv! Skrev precis i er blogg innan detta =)
Vi ses på fredag! Kraam

2007-08-26 @ 21:41:15
URL: http://hannaochisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback