Träning inför kurs

Riktigt segt att skriva uppsats måste jag säga. Har tappat suget totalt. Även om det varit superfint väder idag så har jag inte blivit gladare för det.
Jag har börjat fundera massa på sista tiden, sånt mår man aldrig bra av. Varför längtar man egentligen till sommaren? Då kommer man ju jobba hela tiden och ha ÄNNU mindre tid att göra andra saker. Idag fick min lilla sötis till pojkvän jobb i sommar, vilket är jättekul för honom. Men detta innebär även att vi kommer att jobba ungefär samma tider, så hunden kommer inte kunna vara hemma med oss. Det är trist.
Jag har börjat längta efter min häst oerhört mycket, tror det är nu när det bästa "ridvädret" kommer. Och med det här kan inte ens Isa trösta mig.

Nåja, livet går väl vidare. Idag har jag iaf varit duktig och varit och tränat jympa, det var sköööönt. Jag har även handlat massor av frukter så vi har flera skålar fulla, vilket är superbra när man ska bli hälsosam. Frukt kan man aldrig få för mycket av!
Efter detta åkte vi till bruksan för att träna på några moment inför kursen imorrn. Det gick jättebra och Isa verkade jättepeppad, vilket är kul! Jag behövde inte göra mig rolig i inkallningarna, hon hade fin kontakt i linförigheten och apporten fungerade bra. Började även få till läggandet, vill ju att det ska gå fort och idag var hon mer alert än på länge. Jag tränade inte så länge eftersom jag vill "spara" lite energi tills imorrn =)

Nej, nu är det nog dax att sova om man ska orka en till dag..suck

Kommentarer
Postat av: Ivanna

Igår blev det lite knas då jag inte tänkte igenom innan jag sa att jag kunde träna. Måste verkligen skaffa mig en allmanacka! Men imorgon eftermiddag och nångång under fredagen funkar. Om ni inte ska iväg det vill säga! Kram

Postat av: Hanna

Ivanna: Imorrn är det lite fullt upp, men på fredag kan jag nog på eftermiddagen. Vi får höras om det =)

2007-04-25 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback