Simtur efter jobbet

Idag jobbade jag hela dagen. Det var på sätt och vis skönt att komma ifrån "skoltänkandet" ett tag och tänka på annat. Det skulle blir dåligt väder idag men det har varit varmt hela dagen ändå, kanske inte lika varmt som i helgen, men solen sken iaf =)
Efter jobbet hade jag tänkt promenerat bort till bruksan för att sitta med när de träna skott. Blev dock lite för sen, så husse och jag åkte till svinö för att gå en liten promenad och låta Isa bada lite istället. Vi tränade ju igår och det blir träning imorrn med (kurs) så det var en perfekt mellandag att vila.
Det är roligt att se hur mycket hon älskar vatten. När det är kallt är hon inte så förtjust i det, men  jag tror vattnet har blivit ganska mycket varmare de senaste dagarna här, för hon verkar tycka att det är mysigare och mysigare för varje gång. Hon blir snabbt trött när hon simmar, preics som i början av förra våren... I slutet av sommaren kunde hon ju simma hur mycket som helst, efter att ha varit i vattnet hela sommaren =)
Det är lite ovant för Isa att inte göra så mycket märker man, hon har nog varit lite bortskämd med både träning och motion ett bra tag. Idag har hon visserligen gått 3 st någorlunda långa promenader (typ 1 timme per promenad) och ändå har hon varit hyperaktiv ikväll och följer mig vart jag går. Det är som att hon sitter och väntar på att man ska iväg och göra nått kul. Men det är jättebra för henne att kunna varva ner ändå och inte alltid göra som det förväntas.

Fick lite bilder från dagens kvällprommis också:
image29

image32

image30

image33


Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

tötis tjejen! Vi vill följa med på en svinöpromenad =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback