Lugn helg för hunden

I helgen har Isa fått lite ledigt och bara varit ute på härliga promenader.
Igår, lördag, jobbade jag och på kvällen hade vi förfest här hemma. Isa klarar av det bra och hår och lägger sig när hon blir trött, även om det är livat.
Kvällen var riktigt rolig med kanske lite för mycket att dricka, men inget som slog över. Idag har det dock varit riktigt segt. Tur att det finns en till i hushållet som kan hålla ordning på tvätt och hund =)
Sedan ville Helena följa med på en av mina rundor "bortom oss" mot BBS-hållet, så vi bestämde träff kl 17 utanför mig. Jättebra att du tog tag i det Helena, annars hade jag nog legat i soffan eller sängen fortfarande! =)
 
Vi gick en liten vända genom skogen där vi alltid går, sen vidare mot svinö och längs vattnet. Isa rullade sig såklart i skit när jag inte såg, och fick därför bada lite på vägen.

Nu ska vi beställa pizza och ha en slökväll framför TVn. Det är sista onyttighetsdagen innan vi ska bli mer nyttiga. Ikväll ska det sista påskgodiset även ätas upp och sen är det snask högst en gång i veckan, 50 situps om dagen och träning flea gånger i veckan. Var fasktisk och tränade i torsdags innan jag åkte till Öland, och det var jättekul! Så nu ska jag planera in det också inför nästa vecka.. Pust, det är jobbigt att ligga på topp!

Tog lite bilder från dagens "kvällsprommis":
Roligt med lite simträning samtidigt som man får leka med pinne
image36

Puma har ju badförbud, men fick plaska lite med tassarna ändå
image37

Bäst att lägga sig långt ifrån så ingen tar pinnen
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback