Dagen i kort

På morgonen gick jag ut med hunden direkt. På förmiddagen satt jag hemma och läste en tråååkig bok som jag även sammanfattade. Sedan tog jag en lång lunchpromenad i det fina vädret. Fick även några fina vårkort som jag bifogar.
Sedan var det dax för ytterligare en intervju till uppsatsen. Därefter slank jag in på JC för att köpa nått som kunde göra mig lite gladare. Hittade en fin "skjort-klänning" som jag köpte, blev lite gladare då.. (Fortfarande dålig period, konstigt med tanke på vädret).

Ikväll skulle vi egentligen på lydnadskurs, men bilen låter lite knasigt, så vi skippar den ikväll. Jag ska istället till puben och planera kvastkampen och kolla fotboll. Ibland måste man ju ha lite roligt också! Plus att Isa har faktiskt haft en händelserik dag ändå..

Bilder från dagens lunchprommis:
image48

image49image50

image51

image52


Kommentarer
Postat av: Helena och Puma

Hoppas att lite härligt ytligt materialism kan liva upp dig, annars kan du alltid höra av dig till oss - man mår alltid bättre av att skratta åt nån som har det sämre. :P Hehe närå... ta hand om dig! kramar från oss "tjockisar" (vissa har ju bättre skäl än andra......)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback